Αναρτήθηκε από: djapal | Ιουλίου 17, 2009

Ζήτω η Ελληνική Αστυνομία!! (Μου συνέβη και εμένα)

 

__1_~1

 

Είμαι επί της Κηφισίας μετά τη βόλτα της Παρασκευής, στο ύψος του Ιατρικού Κέντρου εκεί που στρίβουν για να πάνε στο πάρκινγκ του. Κανονικά δεξιά όσο πήγαινε, κράνος, φώτα, όλα κομπλέ.

Ξαφνικά ακούω κορναρίσματα από πίσω μου και έρχεται ένας τυπάς και χώνεται μπροστά μου για να στρίψει στο Ι.Κ. Στην αρχή είπα… άστο μωρέ δεν πειράζει. Αμέσως όμως άλλαξα γνώμη και τον ακολούθησα. Όταν λοιπόν σταμάτησε σε ένα σημείο, ακολουθεί ο εξής διάλογος:

-Γιατί μου κορνάρατε;

-Τι θες τώρα ρε φίλε;

-Να μου πείτε γιατί μου κορνάρατε

-Γιατί ήσουν μέσ’τη μέση της Κηφισίας (εδώ γελάμε)

-Ήμουν δεξιά και ήμουν μπροστά σας. Δεν έχω προτεραιότητα;

-Έχεις προτεραιότητα; (με ειρωνικό υφάκι)

-Μπροστά σας δεν ήμουν κύριέ μου;

-Έλα φίλε τελείωνε γιατί είμαι και αστυνομικός (γιατί το τονίζουν; Για να βγάλουν το κόμπλεξ κατωτερότητάς τους ή για να τους φοβηθούμε;)

-Και;

-Ρε φίλε βγαίνεις στην Κηφισίας να κάνεις τις βόλτες σου; Άντε πήγαινε στα στενάκια με το ποδήλατο. Ούτε μηχανάκι είσαι, ούτε τρέχεις.

-Γιατί, απαγορεύεται να βγω στην Κηφισίας;

-Όχι, αλλά να προσέχεις (πριν λίγο έλεγε άλλα βέβαια).

-Εσείς θα έπρεπε να με προσέξετε;

-Εσύ πρέπει να προσέξεις που βγαίνεις στην Κηφισίας (έπρεπε δηλαδή εγώ να κοιτάω πίσω μπας και θέλει κάποιος να στρίψει, για να κοκκαλώσω εγώ για να περάσει!!!)

-Καλά δε βγάζουμε άκρη (τέλο συζήτησης)

 

Και έφυγα. Μετά όμως σκέφτηκα ότι αυτή η ψευτομαγκιά.. είμαι αστυνομικός κτλ κτλ πρέπει να αναφερθεί. Δυστυχώς όταν γύρισα πίσω ο τυπάς έφευγε και λόγω μυωπίας δεν πρόλαβα να δω από μακρυά τον αριθμό κυκλοφορίας του για να πάρω το 100 να καταγγείλλω το περιστατικό.

Ελπίζω να μην υπάρξει επόμενη φορά, αλλά αν υπάρξει, χωρίς δεύερη κουβέντα  το 100.

Ζήτω η Ελληνική Αστυνομία!!! Μετά κλαίγεστε για τους μισθούς και ότι είστε οικογενειάρχες κτλ κτλ και βγάζετε το κόμπλεξ σας στον κόσμο έξω. Ντιπ μυαλό ρε να πάρει… ντιπ. Υπαλληλάκος είσαι ρεεεεεεεεεεεεεε! Ποιος νομίζεις ότι είσαι και μου το παίζεις εξουσία; Περιορισμένης ευθύνης…

Responses

  1. Πολύ σωστή αντίδραση
    Πολύ καλή κίνηση η μνημόνευση του περιστατικού

  2. να γυρισει πισω απο εκει που ηρθε..

    • Πραγματικά σκέφτομαι τι μυαλά μπορεί να υπάρχουν εκεί έξω… Τι άλλο θα δούμε και τι άλλο θα ακούσουμε…

  3. eimai mesa gia Sabbato gia mpanio to prwi ston Alimo tha erthw

  4. emena me hrewsane gia plastografia hwris na ehoun ton grafiko mou haraktira kai otan me valane na grapsw ena keimeno akoma i katigoria emeine


Σχολιάστε

Kατηγορίες

