Αναρτήθηκε από: djapal | Δεκέμβριος 7, 2011

Τί θα γίνει με τους αναβάτες ποδηλάτων;

Γράφω αυτή την ανάρτηση, επειδή συχνά βλέπω αναβάτες ποδηλάτων να παραπονιούνται, για απροσεξία οδηγών οχημάτων, για μη ύπαρξη ποδηλατόδρομων κτλ.
Προτού συνεχίσω, γράφω για την Αθήνα, δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλες Ελληνικές πόλεις. Επίσης θεωρώ πως για να καβαλήσεις ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας, θέλει πολύ θάρρος. Τέλος είναι ένα βολικό μέσο μεταφοράς, οικονομικό και βοηθάει την υγεία και την φυσική σου κατάσταση. Για αποστάσεις μέχρι 2-3 χλμ.από το σπίτι μου παίρνω κι εγώ το ποδήλατό μου.
Ο λόγος που γράφω είναι 2 συμβάντα που έγιναν χθες και σήμερα το πρωί κι εμπλέκονταν ποδήλατα. Χθες βράδυ, κινούμενος στην Λ.Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Γλυφάδα, έστριψα στο σήμα της Ολυμπιακής αριστερά να μπω στην Αργυρούπολη, στην οδό Γερουλάνου. Είχα πράσινο, δεν ξεκίνησα αμέσως και διέγραψα την πορεία στροφής. Λίγο πριν μπω στην Γερουλάνου, ένα ποδήλατο που προχωρούσε στο ρεύμα για Αθήνα, αδιαφόρησε για το κόκκινο φανάρι, αδιαφόρησε για την σύννομη διέλευση οχημάτων, συνέχισε να προχωράει και γλύτωσε από σοβαρό τραυματισμό μόνο και μόνο επειδή πρόλαβα και φρέναρα. Σήμερα το πρωί, στο κέντρο, ξεκίνησα πρώτος με την μοτοσυκλέτα αυτή τη φορά να περάσω από την Βουλή, την Πανεπιστημίου, να συνεχίσω στην Βασ.Γεωργίου. Ένα ποδήλατο όμως, με αναβάτη μια νεαρή γυναίκα, που άκουγε μουσική από το iPod της, οδηγούσε στον λεωφορειόδρομο της Πανεπιστημίου, αδιαφόρησε κι αυτή για κόκκινα και άλλα οχήματα και μπήκε παράνομα στην Βασ.Γεωργίου. Πάλι λόγω αντανακλαστικών μου αποφεύχθηκε ατύχημα.
Το παράπονό μου; Δεν καταλαβαίνουν πως οδηγούν, ακόμα κι αν είναι ποδήλατο, όχημα και ως εκ τούτου υποχρεούνται να τηρούν τον Κ.Ο.Κ.; Δεν καταλαβαίνουν πως οδηγούν όχημα βάρους 10 κιλών και είναι τελείως εκτεθειμένοι σε πιθανά ατυχήματα. Τα θέματα για κράνη κι επιγονατίδες δεν με ενδιαφέρουν, αν δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλειά τους, γιατί να νοιαστώ εγώ. Με ενδιαφέρει όμως αν προκαλέσουν ατύχημα και με αναγκάσουν να τρέχω σε δικαστήρια για τα επόμενα χρόνια για αποζημιώσεις ή να βαραίνεται η συνείδησή μου ότι σκότωσα κάποιον.
Κάποιοι θα πούνε πως ήταν μεμονωμένα συμβάντα, αλλά πόσοι έχετε δει ποδηλάτες να σταματάνε σε φανάρια, ακόμα και σε επικίνδυνες διασταυρώσεις ή να οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα. Καταλάβετέ το ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΕΖΟΙ. Οσο για ξένες χώρες που μιλάνε κάποιοι ποδηλάτες, στην Ολλανδία και την Γερμανία που υπάρχουν άπειροι ποδηλατόδρομοι, οι ποδηλάτες τηρούν κατά γράμμα τον Κ.Ο.Κ.
Τέλος, προτού σχολιάσουν κάποιοι εκ του πονηρού, δεν είμαι απολογητής άλλων οδηγών. Σε ότι περνάει από το χέρι μου πάντως προσέχω, τηρώ τον Κ.Ο.Κ, προσέχω τις προτεραιότητες των οχημάτων, φοράω πάντα ζώνη στο αυτοκίνητο, κράνος στην μοτοσυκλέτα και την νύχτα αν καβαλάω την μηχανή, φοράω μια ανακλαστική ζώνη.

 

 

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/12/blog-post_7069.html

 

Ποδηλαταράδες όλης της Αθήνας ενωθείτε!!! 

Όσες φορές και να τα πω, πάλι θα αρχίσουν τα βρισίδια κάποιοι. Τουλάχιστον, ας τα γράφουν άλλοι συμπολίτες μπααααααααααας και ξυπνήσουν μερικοί…


Advertisements

Responses

  1. Σχετικα με το «Τί θα γίνει με τους αναβάτες ποδηλάτων;», εχω να πω οτι υφισταται αυτη η κατασταση και θα πρεπει να γινει σημαντικη, στοχευμενη και διαρκης προσπαθεια ωστε να αλλαξει η νοοτροπια. Να πως εχουν τα πραγματα κατα την αποψη μου. Μεχρι προσφατα που στους δρομους κυκλοφορουσαν ελαχιστοι ποδηλατες (και εννοω αυτους με τις κουρσες που εκαναν προπονηση), ηταν συνηθισμενο να περνανε, με προσοχη, τα φαναρια με κοκκινο. Μιλαμε ομως α) για ελαχιστους και β) γνώστες και προσεκτικους. Ομως τα τελευταια 1-2 χρονια στον τροπο ζωης «κινουμαι με ποδηλατο», εισερχονται και πολλοι αλλα και με γοργους ρυθμους, με αποτελεσμα να ειναι: α) πολλοι οι ποδηλατες (και επομενως αυξανονται με γεωμετρικη προοδο συμπεριφορες οπως αυτες που περιγραφει ο κος)
    β) συνηθισμενος κοσμος (και επομενως απροσεχτοι, χωρις παιδεια, χωρις βασικες γνωσεις, με την ευκαιρια να αναφερω οτι μιλησατε για ΚΟΚ, και που ξερετε αγαπητε οτι ο ποδηλατης εχει διπλωμα και αρα γνωση του ΚΟΚ;). Μιλαμε για σημαντικο κενο που οφειλει να καλυψει η πολιτεια, αφου ακομα χειροτερο στους προβληματισμους, ειναι να χτυπησεις ποδηλατη 14, 15 χρονων (αφου κανεις δεν του απαγορευει να κυκλοφορησει οπου και οπως θελει).
    Στο εξωτερικο υπαρχει παιδεια ακομα και στον τροπο που οδηγειται το ποδηλατο και το μαθαινουν τα παιδια απο μικρα. Εδω ομως που ξαφνικα ο 20-30-40-50-60χρονος, ξεκιναει να ποδηλατει τι γινεται ; Δεν υπαρχει ενα τεραστιο κενο που μοιραια θα μεταφραστει σε περιστατικα των νοσοκομειων ; Θα ηθελα να προλαβω να δω (και φανταστειται δεν ειμαι και τοσο μεγαλος, 46 χρονων) καποτε η πολιτεια να κανει καποια ενεργεια που θα αφορα στην Προληψη. Θα προλαβω αραγε ή θα συνεχισει να καταγραφει απωλειες και οταν φτανουν σε μεγαλο νουμερο, τοτε να μεριμνει (εξ αναγκης για να μην τους παρουν με τις πετρες, οχι οτι προσεχουν τον πολιτη που τους συμφερει να ειναι υγιεις και παραγωγικος για να τους πληρωνει). Να με συγχωρειτε για την πολυλογια !


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: